Логопед - мұғалімнің логопункте атқарылған жұмыстар туралы есебі 2022-2023 оқу жылы.
Диагностикалық және түзету жұмыстарын ұйымдастыру. 1-15 қыркүйек аралығында Веденовка ауылының жалпы білім беретін мектебінде логопедиялық диагностика ұйымдастырылды. 33 оқушы (0-3 сыныптар) тексерілді, оның ішінде логопунктке әр түрлі сипаттағы сөйлеу қабілеті бұзылған мектепалды даярлық сыныбынан 7 адам, 1-3 сыныптан 14 оқушы қабылданды. Түзету жұмыстары Логопунктте 5 кіші топ ұйымдастырылды: 1фонетикалық-фонематикалық сөйлеу қабілеті дамымаған балаларға арналған түзету-дамыту бағдарламасы бойынша оқитын 0-сыныптың 4 оқушысынан тұратын кіші топ. Сабақтар аптасына 2 рет өткізілді. 2 кіші топ -4 оқушы. 0-сыныптан-3 бала, 1-сыныптан -1, Р. Р. - да III ОНР жалпы сипаттамалары бар ( аптасына 2 рет) 3 кіші топ-сөйлеудің фонетикалық-фонематикалық дамымауына байланысты пропедевтика бағдарламасы бойынша жазу мен оқудың бұзылуымен айналысатын 1-сыныптан 5 оқушы. (Аптасына 3 рет) 4 кіші топ-2 сыныптан 3 оқушы - аралас дисграфияның алдын алу бағдарламасы
4 кіші топ-2-сыныптан 3 оқушы-Ffnr шартты аралас дисграфияның алдын алу бағдарламасы. (Аптасына 2 рет) 5 кіші топ-аралас дисграфияны түзету жүргізілген 3 (3 оқушы) және 4 (1 оқушы) сыныптардың 4 оқушысы. (Аптасына 2 рет) Сондай-ақ логопунктте 0-сынып, 1-сынып және 2-сынып балаларымен жеке нысанда дыбыс айтылуын түзету бойынша жұмыс жүргізілді. Логопедиялық сабақтарға үнемі қатысатын балалар өздерінің бұзылуларымен сәтті күреседі. 0 сынып-Кучерявенко Н-дыбыс /с/ буын деңгейлеріне автоматтандырылған, Костенко А-дыбыстар /р/, /с/- оқшауланған; Чирьева Д - /л / - автоматтандыру сатысында, Баумбах М – дыбыс /л/ - автоматтандыру сатысында сөзбен. 1 – сынып - Темірғалиев Р - автоматтандыру кезеңінде дыбыстар қойылды және сөйлеуге енгізілді - /с/, /р/, дыбыс /Ж/ -; 2 – сынып-Мұсханов М-дыбыс /ш / қойылды, саралау сатысында тұр (қойылым /Ж/, /Р/қойылады).
Консультативтік қызмет. Ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру. Барлық ата-аналарға мектеп әкімшілігінің алдын-ала рұқсаты бойынша логопедиялық сабақтарға, атап айтқанда жеке сабақтарға қатысу мүмкіндігі берілді (балалармен логопедиялық үй тапсырмаларын дұрыс орындау үшін оқу тәжірибесін байыту үшін). Ата-аналарға дыбыстардың артикуляциялық қалыптарының дұрыстығы (/L/, /R/, /W/ және т.б.), тыныс алу, артикуляциялық гимнастиканы орындау, логопедиялық сабақтың құрылымымен танысу бойынша ұсыныстар берілді. (ата-аналарды түзету процесіне толық қосу үшін). Әдістемелік жұмыс. Оқу жылы барысында тақырыптар бойынша ата-аналарға топтық консультациялар (жиналыстар) өткізілді: 1 " баланың сауаттылықты меңгеруге сөйлеу дайындығы "(қыркүйек, 1 сынып) 2. "Оқушыларды тексеру нәтижелері. Сөйлеудің бұзылу себептері "(қазан, 0, 1 сыныптар) 3. "Балалардың сөйлеуін дамыту нормасы"тақырыбында мектепалды даярлық сыныбының ата-аналар жиналысында сөз сөйлеу 4. "Жазу негіздері.
Жазбаша қателіктердің себептері " (1,2 сынып) 4. "Артикуляциялық гимнастика" тақырыбымен ата-аналарға арналған "мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеуді дамыту"шеберлік сабағына қатысу. 5. "Логопедтің жазғы кезеңдегі ұсыныстары" 0-3 сыныптар. Логопед-мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеуі. Оқу жылы ішінде логопедияға, нейропсихологияға заманауи сапар саласында білім жинақтауды, оқу әдебиеті, осы интернет ресурстар құралдары бойынша сөйлеу бұзылыстарының құрылымын тереңірек зерттеуді, инклюзивті білім беру бойынша арнайы семинар-практикумдарды тыңдауды жалғастырамын. "Инклюзивті білім беру контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздері" курсын бітірген (Қазақстандық өңіраралық біліктілікті арттыру орталығы). Жыл бойы зерттелген арнайы әдебиеттер:
Балалардың мінез-құлық неврологиясы Чарльз Ньюкиктиен - Балалар логопатологиясының негіздері А. Н. Корнев. - А. Р. лурияның жазуы мен сөзі - Нейропсихология негіздері А. Р. Лурия - Е. А. Дьяковтың" дизартрияның әртүрлі формаларындағы логопедиялық массаж " оқу құралы.
Оқу-әдістемелік орта - оқу жылы бойы жинақталып, серпінді дамуын жалғастыруда. Қорытынды Оқу жылы ішінде Веденовка ауылындағы жалпы білім беретін мектептің логопунктінде 21 оқушы оқыды. Оқу жылының соңында 7 оқушы сөйлеуді жақсартты. 3-сыныптан - Амангелгелді Ә, Бопашева А, Кириенко с. 0-сынып-Чирьева Д, КучерявенкоН; 1-сынып-Чирьева Д, Филлипенко С.
Келесі жылы Болашақ бірінші, екінші және үшінші сыныптардың 14 оқушысы қалды. Есепті дайындаған: Ақшатина А. Г.