"Ақмола обласыны білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі  Веденовка аулының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа село Веденовка отдел образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Логопед - мұғалімнің логопункте атқарылған жұмыстар туралы есебі 2022-2023 оқу жылы.

Логопед - мұғалімнің логопункте атқарылған жұмыстар туралы есебі 2022-2023 оқу жылы.

Диагностикалық және түзету жұмыстарын ұйымдастыру. 1-15 қыркүйек аралығында Веденовка ауылының жалпы білім беретін мектебінде логопедиялық диагностика ұйымдастырылды. 33 оқушы (0-3 сыныптар) тексерілді, оның ішінде логопунктке әр түрлі сипаттағы сөйлеу қабілеті бұзылған мектепалды даярлық сыныбынан 7 адам, 1-3 сыныптан 14 оқушы қабылданды. Түзету жұмыстары Логопунктте 5 кіші топ ұйымдастырылды: 1фонетикалық-фонематикалық сөйлеу қабілеті дамымаған балаларға арналған түзету-дамыту бағдарламасы бойынша оқитын 0-сыныптың 4 оқушысынан тұратын кіші топ. Сабақтар аптасына 2 рет өткізілді. 2 кіші топ -4 оқушы. 0-сыныптан-3 бала, 1-сыныптан -1, Р. Р. - да III ОНР жалпы сипаттамалары бар ( аптасына 2 рет) 3 кіші топ-сөйлеудің фонетикалық-фонематикалық дамымауына байланысты пропедевтика бағдарламасы бойынша жазу мен оқудың бұзылуымен айналысатын 1-сыныптан 5 оқушы. (Аптасына 3 рет) 4 кіші топ-2 сыныптан 3 оқушы - аралас дисграфияның алдын алу бағдарламасы

4 кіші топ-2-сыныптан 3 оқушы-Ffnr шартты аралас дисграфияның алдын алу бағдарламасы. (Аптасына 2 рет) 5 кіші топ-аралас дисграфияны түзету жүргізілген 3 (3 оқушы) және 4 (1 оқушы) сыныптардың 4 оқушысы. (Аптасына 2 рет) Сондай-ақ логопунктте 0-сынып, 1-сынып және 2-сынып балаларымен жеке нысанда дыбыс айтылуын түзету бойынша жұмыс жүргізілді. Логопедиялық сабақтарға үнемі қатысатын балалар өздерінің бұзылуларымен сәтті күреседі. 0 сынып-Кучерявенко Н-дыбыс /с/ буын деңгейлеріне автоматтандырылған, Костенко А-дыбыстар /р/, /с/- оқшауланған; Чирьева Д - /л / - автоматтандыру сатысында, Баумбах М – дыбыс /л/ - автоматтандыру сатысында сөзбен. 1 – сынып - Темірғалиев Р - автоматтандыру кезеңінде дыбыстар қойылды және сөйлеуге енгізілді - /с/, /р/, дыбыс /Ж/ -; 2 – сынып-Мұсханов М-дыбыс /ш / қойылды, саралау сатысында тұр (қойылым /Ж/, /Р/қойылады).

Консультативтік қызмет. Ата-аналармен жұмысты ұйымдастыру. Барлық ата-аналарға мектеп әкімшілігінің алдын-ала рұқсаты бойынша логопедиялық сабақтарға, атап айтқанда жеке сабақтарға қатысу мүмкіндігі берілді (балалармен логопедиялық үй тапсырмаларын дұрыс орындау үшін оқу тәжірибесін байыту үшін). Ата-аналарға дыбыстардың артикуляциялық қалыптарының дұрыстығы (/L/, /R/, /W/ және т.б.), тыныс алу, артикуляциялық гимнастиканы орындау, логопедиялық сабақтың құрылымымен танысу бойынша ұсыныстар берілді. (ата-аналарды түзету процесіне толық қосу үшін). Әдістемелік жұмыс. Оқу жылы барысында тақырыптар бойынша ата-аналарға топтық консультациялар (жиналыстар) өткізілді: 1 " баланың сауаттылықты меңгеруге сөйлеу дайындығы "(қыркүйек, 1 сынып) 2. "Оқушыларды тексеру нәтижелері. Сөйлеудің бұзылу себептері "(қазан, 0, 1 сыныптар) 3. "Балалардың сөйлеуін дамыту нормасы"тақырыбында мектепалды даярлық сыныбының ата-аналар жиналысында сөз сөйлеу 4. "Жазу негіздері.

Жазбаша қателіктердің себептері " (1,2 сынып) 4. "Артикуляциялық гимнастика" тақырыбымен ата-аналарға арналған "мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеуді дамыту"шеберлік сабағына қатысу. 5. "Логопедтің жазғы кезеңдегі ұсыныстары" 0-3 сыныптар. Логопед-мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеуі. Оқу жылы ішінде логопедияға, нейропсихологияға заманауи сапар саласында білім жинақтауды, оқу әдебиеті, осы интернет ресурстар құралдары бойынша сөйлеу бұзылыстарының құрылымын тереңірек зерттеуді, инклюзивті білім беру бойынша арнайы семинар-практикумдарды тыңдауды жалғастырамын. "Инклюзивті білім беру контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытудың ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздері" курсын бітірген (Қазақстандық өңіраралық біліктілікті арттыру орталығы). Жыл бойы зерттелген арнайы әдебиеттер:

 

Балалардың мінез-құлық неврологиясы Чарльз Ньюкиктиен - Балалар логопатологиясының негіздері А. Н. Корнев. - А. Р. лурияның жазуы мен сөзі - Нейропсихология негіздері А. Р. Лурия - Е. А. Дьяковтың" дизартрияның әртүрлі формаларындағы логопедиялық массаж " оқу құралы.

Оқу-әдістемелік орта - оқу жылы бойы жинақталып, серпінді дамуын жалғастыруда. Қорытынды Оқу жылы ішінде Веденовка ауылындағы жалпы білім беретін мектептің логопунктінде 21 оқушы оқыды. Оқу жылының соңында 7 оқушы сөйлеуді жақсартты. 3-сыныптан - Амангелгелді Ә, Бопашева А, Кириенко с. 0-сынып-Чирьева Д, КучерявенкоН; 1-сынып-Чирьева Д, Филлипенко С.

Келесі жылы Болашақ бірінші, екінші және үшінші сыныптардың 14 оқушысы қалды. Есепті дайындаған: Ақшатина А. Г.


Текст