Орта мектептегі орыс тілі сабақтарындағы ойын технологиялары.
Оқушылардың орыс тілі сабағына деген қызығушылығын арттыру мәселесі қазіргі заманғы Әдістеменің өзекті мәселелерінің бірі болып табылады.
Көбінесе әдеттегі сынып-сабақ мектеп жүйесі монотонды және монотонды болып шығады. Бұл оқушылардың пәнге деген қызығушылығының төмендеуіне және мотивацияның төмендеуіне әкеледі. Менің ойымша, пәнді оқуға деген ынтаны арттыру, оқушының сөйлеуін, оның ақыл-ой қабілеттерін, есте сақтау қабілетін, Заманауи педагогикалық технологиялардағы ойлауды дамыту үшін сабаққа әртүрлі оқу ойындарын қосқан жөн. Ойында оқушы өз идеяларын бейнелейді, оларды тереңірек игереді, ойын жаңа білімге деген қажеттілікті тудырады: ойын барысында оқушылар мұғалімге қоятын әр түрлі сұрақтарға жиі тап болады. Ойынды мектеп оқушылары қоршаған өмірді бейнелейтін әрекет ретінде түсіну ойынды оқу құралына айналдырады, өйткені оның барысында мұғалім оқушылардың назарын мазмұны танымдық тұрғыдан құнды құбылыстарға бағыттай алады.
Табиғаты бойынша ойын-бұл балалардың ең табиғи және сүйікті іс-әрекеті болып табылатын үлкен әлеуметтік, моральдық, психологиялық, рухани, эстетикалық маңызы бар әрекет. Кез-келген ойынның үлкен тәрбиелік әлеуеті бар.