Оқу-күрделі психофизиологиялық процесс. Оның актісіне визуалды, сөйлеу-моторлы, сөйлеу-есту анализаторлары қатысады. Белгілі кеңес психологы Т. Г. Егоров оқу дағдыларын қалыптастырудың келесі төрт кезеңін анықтайды: 1) дыбыстық-әріптік белгілерді меңгеру, 2) буын арқылы оқу, 3) Синтетикалық оқу әдістерінің қалыптасу кезеңі, 4) синтетикалық оқу сатысы. Әріптерді сәтті және жылдам игеру келесі функциялардың жеткілікті қалыптасуымен ғана мүмкін болады: а) фонемалық қабылдау (саралау, фонемаларды ажырату); б) фонематикалық талдау (сөйлеуден дыбыстарды таңдау мүмкіндігі); в)визуалды талдау және синтез (әріптердің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау қабілеті); г) кеңістіктік көріністер; д) визуалды мнезис (хаттың визуалды бейнесін есте сақтау мүмкіндігі).
Мектепке дейінгі жастағы әр түрлі қалаларда сөйлеу дамуының кешігуі бар балаларда жазу мен оқуды меңгеру проблемаларының үлкен қаупі бар. Сондай - ақ, 5-5, 5 жасқа дейін дыбысты айту мен дыбысты ажыратудың тұрақты проблемалары бар балаларда. Мен әріптерді оқу кезінде сабақтарда балалармен логопедиялық минуттар өткізуді ұсынамын: балаларға зерттелген дыбыстардың дұрыс артикуляциясын көрсету , артикуляциялық, тыныс алу және фонематикалық жылыну. Бұл логопедтің мұғаліммен өзара әрекеттесуіне көмектесетін ұсыныстардың негізгі минимумы ғана.