"Ақмола обласыны білім басқармасының Бурабай ауданы бойынша білім бөлімі  Веденовка аулының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа село Веденовка отдел образования по Бурабайскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Логопедтен ақпарат. БАСТАУЫШ СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРІНЕ АРНАЛҒАН ЛОГОПЕДИЯЛЫҚ КЕҢЕСТЕР

Оқу-күрделі психофизиологиялық процесс. Оның актісіне визуалды, сөйлеу-моторлы, сөйлеу-есту анализаторлары қатысады. Белгілі кеңес психологы Т. Г. Егоров оқу дағдыларын қалыптастырудың келесі төрт кезеңін анықтайды: 1) дыбыстық-әріптік белгілерді меңгеру, 2) буын арқылы оқу, 3) Синтетикалық оқу әдістерінің қалыптасу кезеңі, 4) синтетикалық оқу сатысы. Әріптерді сәтті және жылдам игеру келесі функциялардың жеткілікті қалыптасуымен ғана мүмкін болады: а) фонемалық қабылдау (саралау, фонемаларды ажырату); б) фонематикалық талдау (сөйлеуден дыбыстарды таңдау мүмкіндігі); в)визуалды талдау және синтез (әріптердің ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау қабілеті); г) кеңістіктік көріністер; д) визуалды мнезис (хаттың визуалды бейнесін есте сақтау мүмкіндігі).

Мектепке дейінгі жастағы әр түрлі қалаларда сөйлеу дамуының кешігуі бар балаларда жазу мен оқуды меңгеру проблемаларының үлкен қаупі бар. Сондай - ақ, 5-5, 5 жасқа дейін дыбысты айту мен дыбысты ажыратудың тұрақты проблемалары бар балаларда. Мен әріптерді оқу кезінде сабақтарда балалармен логопедиялық минуттар өткізуді ұсынамын: балаларға зерттелген дыбыстардың дұрыс артикуляциясын көрсету , артикуляциялық, тыныс алу және фонематикалық жылыну. Бұл логопедтің мұғаліммен өзара әрекеттесуіне көмектесетін ұсыныстардың негізгі минимумы ғана.


Текст