Ойынның білім беру қызметі кезінде және күнделікті өмірде дидактикалық ойындар мен ойын-сауық жаттығулары геометриялық фигуралар мен заттардың пішіні туралы идеяларды қалыптастыру үшін кеңінен қолданылады. Кейбір жағдайларда ойындар негізгі білім беру жүктемесін көтереді. Дидактикалық ойындар мен ойын-сауық жаттығулары бағдарламалық тапсырмаларды іске асыру құралдарының бірі ретінде ойын білім беру іс-әрекетінің мазмұнына тікелей енгізіледі. Ойындардың алуан түрлілігіне қарамастан, олардың басты міндеті логикалық ойлауды дамыту болуы керек, атап айтқанда қарапайым заңдылықтарды орнату мүмкіндігі: фигураларды түсі, пішіні, өлшемі бойынша ауыстыру тәртібі. Бұған ойын-сауық жаттығулары да ықпал етеді, мысалы, қатарда жетіспейтін фигураны табу.
Сондай-ақ, жұмыста сәттілікті қамтамасыз ететін қажетті шарт-мұғалімнің математикалық ойындарға шығармашылық қатынасы: ойын әрекеттері мен сұрақтарын өзгерту, балаларға қойылатын талаптарды даралау, ойындар мен жаттығуларды сол немесе күрделілікпен қайталау.
Дидактикалық ойындар мен ойын-сауық жаттығуларын кеңінен қолдану мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық белсенділікті, жалпы ақыл-ой дамуын жетілдіруге математикалық білімге деген қызығушылығын ояту үшін маңызды.